Foto: V. Soler (AVV Sant Marcel·lí
Ahir a la vesprada va tindre lloc, en les oficines de l'AIDF (Administrador d'Infraestructures Ferroviàries) a peu d'obra, una reunió convocada per l'ADIF en la qual van estar presenten els màxims responsables tècnics de l'empresa COMSA, adjudicatària del Nuc Sud ferroviari, així com representants veïnals dels barris de Camí Reial-Sant Vicent i Sant Marcel·lí.
En la reunió s'els va informar als representants veïnals que, si no hi ha cap imprevist, la connexió entre ambdós barris pel nou vial que s'està ultimant, per damunt dels túnels ferroviaris actualment en construcció, s'activarà a principis de la setmana que ve. El nou vial tindrà dos carrils en cada sentit i una vorera o pas de vianants separat que se situarà a l'oest del vial. La connexió és definitiva, encara que més tard se li afegirà en la seua part central una rotonda. Immediatament es tallarà el pas de vehicles i vianants pel pas inferior del carrer Soto Micó, per a posteriorment derrocar el pont ferroviària existent, en desús des del 4 d'abril del 2008.
Com es recordarà estos treballs arrepleguen la construcció de les infraestructures ferroviàries que van des del viaducte sobre el Nou Llit del Túria fins al Bulevard Sud. Unes obres complexes que inclouen a més la construcció de tres túnels; AVE, rodalies i mercaderies, tots ells disposats per a albergar doble via el que suposarà en el futur un total de sis vies, un pont per al trànsit rodat enfront del Tanatori, una sèrie d'obres complementàries més, així com la reposició de les servituds i dels vials afectats per les obres.
En la reunió s'els va informar als representants veïnals que, si no hi ha cap imprevist, la connexió entre ambdós barris pel nou vial que s'està ultimant, per damunt dels túnels ferroviaris actualment en construcció, s'activarà a principis de la setmana que ve. El nou vial tindrà dos carrils en cada sentit i una vorera o pas de vianants separat que se situarà a l'oest del vial. La connexió és definitiva, encara que més tard se li afegirà en la seua part central una rotonda. Immediatament es tallarà el pas de vehicles i vianants pel pas inferior del carrer Soto Micó, per a posteriorment derrocar el pont ferroviària existent, en desús des del 4 d'abril del 2008.
Com es recordarà estos treballs arrepleguen la construcció de les infraestructures ferroviàries que van des del viaducte sobre el Nou Llit del Túria fins al Bulevard Sud. Unes obres complexes que inclouen a més la construcció de tres túnels; AVE, rodalies i mercaderies, tots ells disposats per a albergar doble via el que suposarà en el futur un total de sis vies, un pont per al trànsit rodat enfront del Tanatori, una sèrie d'obres complementàries més, així com la reposició de les servituds i dels vials afectats per les obres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario